Rusya ve ABD, ikinci kez İstanbul’da bir araya geldi

ABD ve Rusya heyetleri, İstanbul’da ikinci kez bir araya geldi. Kritik temas, Rusya’nın İstanbul Başkonsolosluğu’nda gerçekleşti. Görüşme yaklaşık 6 saat sürdü. 

Büyükelçilik faaliyetlerine ilişkin konuların ele alındığı görüşme, Beyoğlu’ndaki Rusya’nın İstanbul Başkonsolosluğu’nda saat 09.45’te başladı ve 15.35’te sona erdi.

Görüşmenin ardından ABD heyeti, Rusya’nın İstanbul Başkonsolosluğu rezidansından ayrılırken, konuya ilişkin açıklama yapılmadı.

Rus heyetine Rusya’nın Washington Büyükelçisi Aleksandr Darçiyev, ABD heyetine ise Dışişleri Bakanlığı’nın Rusya ve Orta Avrupa’dan sorumlu Müsteşar Yardımcısı Sonata Coulter başkanlık etti.

TRUMP’IN ARDINDAN ABD-RUSYA İLİŞKİLERİ

Dünyanın iki süper gücü arasındaki ilişkiler uzun süredir kopma noktasındaydı. ABD Başkanı Donald Trump’ın göreve gelmesinin ardından buzlar yavaş yavaş erimeye başladı.

İlk görüşme Suudi Arabistan’ın başkenti Riyad’da dışişleri bakanları seviyesinde gerçekleştirildi. İki ülke ilk etapta karşılıklı olarak büyükelçiliklerinin açılması yönünde adımlar atma kararı almıştı.

Bu görüşmeler İstanbul’da ikinci kez gerçekleşiyor. İstanbul’daki ilk görüşme 27 Şubat’ta iki ülke arasındaki ilişkilerin normalleştirilmesi kapsamında büyükelçilik faaliyetlerini ele almak üzere ABD’nin İstanbul Başkonsolosluğu lojmanında gerçekleştirilmişti.

NTV’yi sosyal medyadan takip edin TwitterFacebookRusya ve ABD, ikinci kez İstanbul’da bir araya geldiRusya ve ABD heyetleri, ikinci kez İstanbul’da bir araya geldi. Rusya’nın İstanbul Başkonsolosluğunda gerçekleşen görüşme yaklaşık 6 saat sürdü.

10.04.2025 – 10:14

Son Güncelleme : 10.04.2025 – 16:16

ntv.com.tr

Rusya ve ABD, ikinci kez İstanbul'da bir araya geldi‘); }

ABD ve Rusya heyetleri, İstanbul’da ikinci kez bir araya geldi. Kritik temas, Rusya’nın İstanbul Başkonsolosluğu’nda gerçekleşti. Görüşme yaklaşık 6 saat sürdü. 

Büyükelçilik faaliyetlerine ilişkin konuların ele alındığı görüşme, Beyoğlu’ndaki Rusya’nın İstanbul Başkonsolosluğu’nda saat 09.45’te başladı ve 15.35’te sona erdi.

Görüşmenin ardından ABD heyeti, Rusya’nın İstanbul Başkonsolosluğu rezidansından ayrılırken, konuya ilişkin açıklama yapılmadı.

Rus heyetine Rusya’nın Washington Büyükelçisi Aleksandr Darçiyev, ABD heyetine ise Dışişleri Bakanlığı’nın Rusya ve Orta Avrupa’dan sorumlu Müsteşar Yardımcısı Sonata Coulter başkanlık etti.

TRUMP’IN ARDINDAN ABD-RUSYA İLİŞKİLERİ

Dünyanın iki süper gücü arasındaki ilişkiler uzun süredir kopma noktasındaydı. ABD Başkanı Donald Trump’ın göreve gelmesinin ardından buzlar yavaş yavaş erimeye başladı.

İlk görüşme Suudi Arabistan’ın başkenti Riyad’da dışişleri bakanları seviyesinde gerçekleştirildi. İki ülke ilk etapta karşılıklı olarak büyükelçiliklerinin açılması yönünde adımlar atma kararı almıştı.

Bu görüşmeler İstanbul’da ikinci kez gerçekleşiyor. İstanbul’daki ilk görüşme 27 Şubat’ta iki ülke arasındaki ilişkilerin normalleştirilmesi kapsamında büyükelçilik faaliyetlerini ele almak üzere ABD’nin İstanbul Başkonsolosluğu lojmanında gerçekleştirilmişti.

NTV’yi sosyal medyadan takip edin TwitterFacebook

  • Etiketler :
  • Haberler –
  • Abd
  • Rusya
  • Büyükelçi

Haber Kaynak : NTV.COM.TR

“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu